Mugshots حالت گالری ، انگور و دستمال را برانگیخته است
بروزترین
در این وبلاگ سعی میکنیم که بهترین مطالب را ترجمه و در اختیار عموم قرار بدیم

آنها را دیوانه بنامید ، اما مقطعی از زندگی بشر وجود دارد که نمی خواهند در گروه های چت اجتماعی ظاهر شوند مانند شکافهایی با بینی قرمز و گوشهای بانی. پسندیدن. همیشه.


آنها را بیهوده بنامید ، اما این مقطع می خواهد چهره هایشان از شخصیت هایی بیرون بیاید که ظاهراً موزون و موزون به نظر می رسند. برای دومی ، یک راه حل تسکین دهنده غرور در انتظار است.

" پرتره ها زیبایی بیرونی ، وضعیت اجتماعی را تفسیر می کنند ، و سپس از بدن و صورت ما فراتر می روند. یک پرتره به یک تحلیل روانشناختی و بازتاب عمیق در مورد وجود ما تبدیل می شود."

این دعوتی است که می توانید هنگام ارسال عکس خود به محققان پرتره های آرس ارس چه چیزی اتفاق بیفتد ، رخ دهد. ابزار هوش مصنوعی آنها می تواند headshot شما را به چیزی تبدیل کند که مانند یک نقاشی عالی است.

TNW گفت: محققان در آزمایشگاه MIT-IBM Watson AI Lab ، AI Portraits Ars ساخته شده اند تا کار خود را بسازند و در 45000 پرتره آموزش داده شده است ، از سبک های مختلفی از دوره اولیه رنسانس تا دوره معاصر .

"AI پرتره آرس قادر به نقاشی پرتره در زمان واقعی با رزولوشن 4K است، گفت:" تیم .. "شما خود را در مقابل یک پیدا آینه و احساس هزاران رامبراند، کاراواجو، تیتان به تصویر کشیدن شما لحظه پس از لحظه ای است."

شما لازم نیست که انتخاب کنید که چه سبکی را می خواهید ، هر چند. جیمز وینسنت در The Verge گفت: هوش مصنوعی "تصمیم می گیرد كه كدام فرمت را بگیرد ، نه شما" ، بعضی از عناصر موجود در هر سلفی ممکن است الگوریتم را ترغیب كنند كه از یك سبك خاص استفاده كند .

تیم پشت این ابزار گفتند که آنها با استفاده از شبکه مخالف ژنراتور (GAN) خود بر روی 45000 تصویر پرتره ، پرتره های AI Ars را آموزش داده اند. آنها افزودند: " GAN از دو شبکه عصبی تشکیل شده است ، یکی یاد می گیرد که پرتره های افراد (تبعیض آمیز) را بشناسد ، و دیگری یاد می گیرد که آنها را تولید کند (ژنراتور)."

(کارن هائو در ژانویه به GANs در بررسی فناوری MIT اشاره کرد : "GAN ها ، یا شبکه های مخالف مولد ، ستاره الگوریتم های رسانه های اجتماعی الگوریتم های هوش مصنوعی هستند. آنها مسئول ایجاد اولین نقاشی هوش مصنوعی هستند که تا کنون در حراج هنری فروخته شده است ... آنها با ایجاد دو شبکه عصبی در برابر یکدیگر کار می کنند تا بر اساس آنچه تغذیه می شوند ، خروجی های واقع بینانه ایجاد کنند. ")

ناپیر لوپز ، TNW : "تصاویر ممکن است دقیقاً مانند منابع آنها به نظر نرسند - من نتوانستم تصویری را که به وضوح شبیه من بود ، ارائه دهم - اما نتیجه نهایی می تواند کسی را فریب دهد که فکر کند نقاشی های واقعی از یک نگاه با یک نگاه است. "

بدون شک پیروان جدی هنر می خواهند این نکته را بیان کنند که چنین ابزارهایی در واقع با مهارت و خلاقیت هنرمندان اصلی اشتباه نمی گیرند ، اما با این وجود این تمرین در شبه پرتره بسیار جالب است. و سازندگان آن توجه داشته اند که می تواند آموزنده نیز باشد. حداقل برای آنها آنها به بررسی روند پیش از خود و تاریخ هنر پرداختند.

مورد در مورد: انتظار زیادی از دندانها و برآمدگی ها را ندارید.

وی ادامه داد: استادان پرتره به ندرت افراد خندان را لبخند می زنند زیرا لبخند و خنده معمولاً با جنبه طنز تر نقاشی ژانر در ارتباط بودند و از آنجا که نمایش چنین عباراتی آشکار به عنوان لبخند به نظر می رسد چهره نشاط را تحریف می کند این عدم توانایی هوش مصنوعی است. تولید مثل لبخندهای ما چیزی را در مورد تاریخ هنر به ما یاد می دهد. "

بیشتر بخوانید: پمپ وکیوم خلاء بدون روغن در صنعت تولید پالپ افرا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 7 خرداد 1399برچسب:,
ارسال توسط managesit
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: